100 saker jag gjort!

1 sjunkit med en kanot

2 varit med i radio

3 gjort bort mig i radio

4 vart med i tidningen

5 vart med i tv

6 haft sex utomhus

7 badat naken

8 piercat ögonbrynet

9 blivit dumpad via sms

10 skakat hand med thomas dileva

11 hållit tal inför 500 personer

12 badat isvak

13 badat bastu och gjort snöänglar naken

14 somnat på tuben och vaknat upp i vagnstallet

15 varit full på jobbet

16 vart full i skolan

17 fått en räkning på 50 kr som jag skitit i och betala för att sedan slutat hos kronofogden på 1000 kr

18 sparkat folk jag inte tyckt om ( chef)

19 fått folk sparkade som jag inte tyckt om

20 fått piripiri på snoppen

21 sovit under bar himmel

22 ätit frollic

23 klappat min dåvarande flickväns mamma på rumpan i tron om att det va min flickvän ( ser likadana ut bakifrån)

24 "flygit fiskmås"

25 snott cigg och snus

26 snott dagskassan på 600 kr på ett café jag jobbat på

27 bråkat i skolan för att få byta skola

29 opererat min fot

30 klätt ut mig till transa

31 mobbat

32 sett spöken

33 gått nästan helt naken till grannen i sömnen

34 hjälpt en gammal dam över gatan

35 spytt över disken på seven elever

36 tagit hand om en skadad fågel ( den dog)

37 spytt över bordet på en dejt

38 blivit förbannad för att jag har gjort den här listan

39 tänt eld på en bil

40 borstat tänderna med handkräm

41 repat en bil med nycklar med flit

42 drivit folk till vansinne för skojs skull

43 lagat mat naken

44 druckit 93% sprit

45 gråtit till filmer

46 jagat en hare med en cykel

47 vart förlovad

48 har ångest just i detta nu

49 gått från odenplan till tyresö

50 tagit en taxi från odenplan till gatan där jag bor ( tar 5 min o gå) kosta 200 kr för att jag va trött och ville hem

51 tagit nåns oskuld

52 sovit på en parkbänk

53 sprutat vatten på brinnande bensin i ren panik

54 sett titanic på bio 11 gånger

55 sprungit milen på 55 min

56 sagt upp mig från mitt nuvarande jobb 7 gånger

57 ramlat ner från en byggställning ( 2 våningen landa i en hög med väv)

58 tappat min mobil i toan

59 fuskat på samtliga prov i 8an

60 köpte min första porrtidning som 12 åring

61 snott en jävla massa pengar från mina föräldrar för att köpa hockey bilder ( gick i 6an)

62 deckat mig själv med en boxningssäck fick hjärnskakning)

63 legat på sjukhus i ett isoleringsrum i två veckor

64 fångat en ål med metspö

65 sett mark levengod naken

66 slickat på en lyktstople i minusgrader och fastnat

67 lagt 7 blommor under huvudkudden på midsommarafton i hopp om att drömma om den rätta, drömnde mardrömmar

68 åkt rullstols rejs

69 haft en boaorm runt halsen

70 snortat hockeypulver

71 druckit mig full på starkvinsglögg

72 grävt ner 500 kr i en rabatt och sen försökt gräva upp den och insett att papper förmultnar

73 läst franska i 6 år utan att ha lärt mig ett skit

74 gått på pianolektioner i 1 år utan att lära mig nått

75 suttit fast i en hiss

76 varit scout

77 sovit 24 timmar i ett sträck

78 gått 3 timmar i för små buffalo skor efter en vadslagning

79 skrivit den här listan

80 vält en betongko

81 haft en återkommande dröm i 11 år

82 filmat en död igelkott i 3 timmar för att se när den blir överkörd av en bil för att använda det i en film

83 tappat en glasskål för 3000 kr

84 klivit i komocka med flit

85 fått min mamma att tro att jag är gay

86 fått min mamma att tro att jag knarkar

87 fått min mamma att tro att jag är rasse

88 gått och lagt mig i badkaret och spolat upp vatten i sömnen

89 spelat packad för att få lift hem av snuten när jag va 16 år

90 trillat nerför trappan i min gamla skola och spillt ut kaffe över en tjej med vita kläder

91 budat över mina hemma nycklar från jobbet

92 antog utmaningen att ge mer pengar än min kollega till en glad lodis

93 fått en film upplagd på youtube

94 fått tån överkörd av en fiat

95 klämt mitt finger i en bildörr

96 hoppat ner från min loftsäng i tron om att jag blivit jagad av ormar

97 flytt till örebro i ren panik för att jag va lessen

98 snott min polares tjej

99 fått min lärare att gråta för att se hur lång tid det tog innan hon skulle få tok ryck

100 bestämt mig för att simma ca 2 km 300 m kvar vänder jag om för att jag är trött och får kramp halvägs tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0