335 dagar av vadå?

Under dagen har jag grubblat & funderat , grubblat och funderat lite till. Det stog så i mitt Horoskop. att jag va grubblandes. så det va väl lika bra att följa oroskopet och grubbla. Vad har jag grubblat på då?


största grubblet är vad i HELVETE jag har gjort under dessa 335 dagar av detta år. skillnad på nått från förra året? NEJ NEJ NEJ och åter NEJ! eller jag vet inte.

Detta år har gått jävligt snabbt att jag knappt själv vet om det va det här året eller förra året som jag gjorde nått. knep och knåp, Enda sättet för mig att få reda på vad jag egentligen sysslat med iår är att när jag kommer hem ikväll sätta mig och gå igenom bilder från året. Då kanske jag får nån vettig förklaring


i början av året så sa jag " 2008 kommer att bli det bästa året på väldigt länge" Det har jag ju fått äta upp! pengar, och kärlek ja det har gått käpprätt åt helvete! André vill ge kärlek massa kärlek. funderade häromdagen

"jag är en bra pojkvän vill du testa?" tyckte jag va ganska bra tänkt tror jag. Jag ska bomma igen kontoret nu och bege mig hem. återkommer med mer skrivande under kvällen.


ses på andra sidan linsen mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0