årets bild

Det börjar dra ihop sig för att utse årets bilder samt årets pangbild bland alla bilder jag tagit under år. runt 24 gig så det är en del att gå igenom! nån villig person som har lust att gå igenom min dator i jakt på dom ultimata årsbilderna? :P

En av årets klockrenaste bilder måste va när det började brinna på en resturang precis brevid mitt jobb, Jag sprang ut med kameran i högsta hugg. möttes av brandbilar, poliser och ambulanser. jag började plåta som en tok

rätt som det va stog jag ivägen för en brandman som skulle testa om slangen funka som denskulle. det gjorde det. fångade ögonblicket precis när vattnet sprutade ut ur mynnigen. sekunden senare va jag och kameran genomblöta.

här har ni bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0