bakvänd linslus

Dom senaste dagarna har jag gått runt och kännt att nått inte står riktigt rätt till. Det är nått skumt i krokarna. min telefon är nästintill dödstyst vilket är jävligt ovanligt, det är nått skumt i luften som jag inte kan sätta fingret på. fram tills igår kväll hade jag en väldigt skum magkännsla. den där kännslan när man vet att nått är jätte fel.


Vaknade dock upp imorse av att min mage sa " Nu Nu Nu André kommer det hända bra grejer" min mage kan man lita på. är det nått bra på g ja då vet magen om det. Vete fan vart jag vill komma med detta blogginlägg. Vi får väl vänta och se vart den här bra magkännslan leder.


update angående dagen. jag har fiffinurlat på lite julklappar har styrt upp en del som förhoppningsvis kommer uppskattas. annars har dagen vart rätt lugn. har bara förberett för kommande plåtning som äger rum imorgon. bilder kommer väl upp under kvällen kan jag tänka mig.

Har egentligen inget vettigt att skriva så jag signar helt enkelt ut nu


föresten jag är en bakvänd linslus :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0