bye bye stockholm

12 december då flyr jag allt som har med sthlm att göra! Det ska bli så OTROLIGT jävla skönt att komma bort från den här stan upp mot Norrlands djupa skogar! Kanske inte riktiga jätte Norrland med för en vilsen stockholmare så är allt strax ovanför Uppsala norrland.

Jag ser verkligen fram emot en härlig bussresa. Ni som känner mig vet ju om att jag hade en 11 timmars resa ner till Eslöv förra sommaren. Mitt äventyr dit har ju mina vänner skrattat gott åt.

vi får se vad denna resa har att erbjuda :)

jag ska blogga om min Eslöv resa nån annan gång tror jag, får traumatiska minnen hahaha. ja herre gud! ( Maria sluta skratta ) Jag ser fram emot Sundsvall by night. Tydligen ska det finnas en spännande drink som heter Lång Pelle med diverse spännande tillbehör. den ser jag fram emot.


Så Sundsvall gör er redo för den 12 december så har ni André på besök! fyll på baren, fyll apoteken med ipren, gör korvmojen redo med fyllemat, ja för häääääääääääääääääääääääär kommer jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
!


Kommentarer
Postat av: Tess

Djupa skogar.. jaha, ja vi får väll se vars det bär hän när du fått smak för Lång Pelle ;) Han är inte farlig, bara väldigt god. Jag är rätt trevlig jag med emellanåt, jag bjussar ju på glögg och kanske en kram emellanåt ^^

2008-12-03 @ 00:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0