DET ÄR JAG SOM ÄR FINANSKRISEN

Jag vandrade hem i snålblåsten funderandes på allt. jag kom fram till att det är jag som är finanskrisen. min ekonomi åker berg o dalbana så det passade utmärkt att jag klassade mig själv som en finanskris.

dagen då i övrigt har väl vart rätt lugn och sansad. gör inte många knop såhär innan juluppehållet. Bättre att komma tillbaka med nya friska tag efter nyår.


Kvällens citat

"han är som ett marssvin han måste hållas igång hela tiden annars dör han"

urdrag ur en MSN konversation med Sebbe som pratar om att han är kass


Seb says:

kunde snacka till mig vadsomhelst på fyllan

Seb says:

och nu...pratar jag om hur mkt jag kan käka


urdrag ur en annan konversation med ekosystemet

Josephine says:

jag o jojo hade trekant nyss

André-hemma bra borta underbart says:

jag e inte förvånad

Josephine says:

hihi


Ja herre gud mina vänner är som dom är :)


Du har börjat trippa runt i mitt huvud nu, hoppar omkring där med lätta kliv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0