EN RUBRIK SKA MAN ALDRIG SÄTTA INNAN MAN VET INNEHÅLLET

Va nyss på bolaget här i gamla stan. skulle inhandla diverse spännde drycker. klev innan innanför dörren och möttes av ett gigantiskt folkhav i stil med IKEA en lördag strax efter löning. Jag va hungrig och jätte trött. bara upplagt för extrem irritation. Stog och trampade för mig själv och muttrade förbannelser över folket framför mig. Får se hur jag reagerar på alkohol intag idag. Min vecka har bara vart deprimerande och tråkig. bäddat och klart för katastrof fylla


Imorse så plåtade jag Nattis från Psychomodels, Min första plåtning för dom! kul som fan! jävligt lätt tjej att jobba med, behövde inte säga mycket. Kameran verkligen älskade henne! ser fram emot att jobba mer med henne.


Nu om nån halvtimma ska jag enda ut i förorten ända ut i Alby. Det brukar sluta med att jagsomnar på ballkongen.Anna brukar ha rätt spännande tillställningar :) men Alby är Alby så hör jag inte av mig på ett par dagar så befinner jag mig troligtvis i en bodybag på sös med en nr lapp på tån.

Förhoppningsvis ses vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0