FÖR ATT JAG ÄR JAG!

Jag är en mycket upprörd liten pojke! jag förstår inte hur vissa människor tänker! Jag blir blåst! Jag är nog för snäll för mitt eget bästa det måste jag genast ändra på känns det som. Ska man bli en bitterfitta eller ska man bli ond och elak och skita fullständigt i andras problem? Men det är ju inte jag. jag är snäll alldeles för snäll, lyssnar på problem löser problem men vad får man tillbaka? inte mycket. Alltid vart den som lyssnat och tröstat kommit med tips och råd på hur man ska göra och inte göra. bla bla bla bla etc etc etc.


Mina närmsta vänner lyssnar jag mer än gärna på i fortsättning där får jag iaf tillbaka nått... Nyårslöfte kanske?

Just nu tycker jag att brudar är rätt skumma varelser. Det tycker nig iof varenda karl i hela världen.


Dagens fundering är : Man hånglar väl inte upp nån för att sedan säga att personen fråga inte är ens typ för att sedan återkomma efter ett ex antal månader och ta upp kontakten igen?


Dagens glädje: 3 dagar kvar tills jag befinner mig i snöiga sundsvall

Dagens val av mina egna citat " Det blir som det blir " sagt högst upp på en byggtällning 3 våningar upp där jag nyss upptäckt att jag minstan inte har satt i några fästen i väggen och ställningen när som helst kan falla ihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0