fotodeluxe grande

Jag är en duktig liten fotograf. jag har lyckats plåta ca 1400 kort på ca 24 timmar :D helt galet! jag har fått några riktiga fullträffar :D bilder kommer såklart upp snart :) känner att jag vart lite dålig gällande bilduppdatering det här är ju trots allt min fotoblogg :P

har iaf haft as roligt! jag köpte igår 3 meter rosa fluff! alltså studiobakgrund riktigt fint faktiskt haha :P ganska spännande när jag klev in som ensam karl i tygbutiken gick rakt fram till det rosa fluffet drog fram det och sa hej ge mig 3 meter rosa fluff.

jag vart en smula uttittad :P vete fan varför haha


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahahahaha, som jag sa på plåtningen vi hade nån dag efter.. du har alltid varit lite små gay sweety haha xD

2008-12-27 @ 22:33:12
URL: http://myzansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0