galenskap och allergier

Folk är ibland inte riktigt kloka. Imorse halv 7 ringde min mobil. Det va en av mina nyanställda som hade lite frågor. halv7!!!! nog för att jag skulle upp vid 8 men halv 7?!!! vem ringer sin chef kl halv 7 på morgonen och diskuterar löner och annat? jag kommer inte riktigt ihåg vad jag sa men nått vettigt fick jag nog ur mig.


Min vän Maria ringde och väckte mig vid 8 rycket. strax efter börjar vi smsa. Hon jobbar på hunddagis.

sms

Maria: " min praktikant har typ pyjsamas på sig!!

André: " haha går hon i sömnen eller?"

Maria " det tror man alltid hon är helt väck"

André: " fyfaaaan va illa"

Maria: " Ja! jag är typ allergisk mot henne!"

André hahahahahahahahahahah"


jag kunde verkligen se Maria framför mig nysandes och intensivt kliande när hon möter sin praktikant! Vad skulle jag göra utan min vän Maria? troligtvis ha jävligt tråkigt!


jag har tagit på mig uppdraget att skriva en hatblogg åt henne till SL. så den kommer under dagen :)

Om några timmar är det Becca plåtning. Men att få liv i en sovande Becca är en helt annan femma. vi får se vad det blir av detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0