galenskap på hög nivå

Hej mina vänner!

skriver direkt från kontoret. kl är snart halv 4. Jag hamnade nere på krogen nedan. skulle snacka med min boss. vi snackade iaf en stund. allt e rätt lungt nu som jag förstår!

jag må ha dragit i mig alltför många öl och för många whisky för att må vettigt. jag börjar halv 9 imorgonbitti. mums"
ja jag sover på kontorsgolvet. hårt och brutalt. men jag har massa kläder här så det blir rätt mjukt endå. man har ju sovit här ett par gånger hehe.

har annars haft en trevlig kväll, fått en del fotouppdrag för olika spännande band osv, mer om det i nykterhetens blogg.

just nu eller vadå nu? jag vill befinna mig i sundsvall och hålla om tess. det skulle vara så fantastiskt underbart.! trivdes som aldrig förr däruppe mina kära läsare!

nåvväl mina läsare, jag ska ta några munnar vatten och sova tror jag

den som känner sig manad kan ju väcka mig runt 8 imorgon så man hinner kvickna till liv innan säljarna kommer.
nej jag e inte tragsik mina vänner jag finner det bara ingen idée att åka hem då jag ska upp snart.

kramar

Kommentarer
Postat av: Tess

Tokfrö som sover på golvet.. tss.. -tar tag i och släpar hit-

2008-12-16 @ 12:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0