GLÄDJEYRA LIVE DIREKT FRÅN STOCKHOLM

Hej och hallå mina underbara läsare :D vet inte hur många ni är men några är ni nog :)

Ända sen jag åkte från Tess i Sundsvall har jag velat åka tillbaka. När jag kom tillbaka till Sthlm efter knappt 6 timamrs bussfärd så hade jag med all enkelhet kunnat sätta mig på en buss och åka tillbaka direkt.

Det har gått knappt en vecka sen jag va däruppe. inte så lång tid i normala fall men nu har det känts som evigheter!  Fröken Sundsvall har skickat en hel del mysiga sms som bara gjort att jag längtat upp som ett litet fån dit igen :)

Vi har diskuterat fram och tillbaka nu under veckan när vi ska ses igen. Efter den 20e januari kunde hon komma ner till Sthlm. Men det tyckte jag va oacceptabelt. vi diskuterade lite mer om kom fram till att jag ska komma upp till henne den 2a till 4e januari :D Gläjden va total när jag spikade datumet. Som ett litet barn på julafton som nyss fått sin önskejulklapp satt jag här i soffan och studdsade :P

Det ska bli så mysigt att komma upp till henne igen :) Den här gången kanske vi hinner med den där Lång Pelle drinken som tydligen ska va rätt god :)

det ska bli väldigt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0