godmrogon!

Godmorgon gott folk!

Hoppas att ni har sovit gott. Kan väl säga att jag har sovit sådär halvbra här på kontoret. va rätt kallt faktiskt. känner mig sådär lagom fräsch just nu. Ni som läste min blogg inatt vet ju att jag va ute och skulle ta EN öl igår,

trillade ner vid 21 tiden från jobbet ner till krogen nedanför, trillade upp för trappan igen 03.30 hahaha.

Har sovit här några gånger förut då jag ska jobba morgonpass och vart ute dagen innan. första gången va rätt rolig då jag kraschade på köksgolvet under kaffemaskinen, då vaknade jag upp av att våran blinda iranier står och petar på mig med sin blindkäpp och frågar på halvknackig svenska hur jag mår :P

han e underbar!

nu är det en kvart kvar tills jag börjar jobba hoppas mina säljare inte bråkar med mitt bakfulla tunga huvud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0