HEMMA BRA MEN BORTA UNDERBART

Jag är hemma igen efter min resa till Sundsvall. jag kan bara säga att jag haft den bästa helgen på väldigt väldigt väldigt länge! Det brukar ju heta borta bra men hemma bäst. i detta fall stämmer det inte.

När jag kom tillbaka till stockholm efter 5 timmars bussresa så hade jag inte haft några som helst problem att ta bussen tillbaka direkt!


När jag kom upp till Sundsvall runt 17.30 i fredags så möttes jag av snö snö och åter snö. helt fantastiskt. Tess kom och mötte mig ca 5 min senare. Nervöst såklart att träffa en ny människa men det löste sig rätt snabbt. vi knallade iväg till tess som bor i studentkorridor, rätt charmigt måste jag säga :) sen plockade hon fram sn charmknutte Niggah en tusenfoting.

Innan jag kom upp till Sundsvall hade jag aldrig tänkt tanken på att jag i hela mitt liv skulle hålla i en sån, inte heller snäckor.


Tess lagade ihop en väldigt god kycklingwook jag fick snällt titta på hehe.


sen bar det av mot hennes vän Robin. vi för krökade hemma hos honom innand et va dax att rulla iväg på fest. Efter en liten sväng med taxin va vi framme. in i lägenheten och korka upp. Sikka underbara människor! klockrena! Det känndes som att festa med Team KKF vilket va rätt roligt :D dunder och brak kalas :D vet inte va klockan va när jag och tess ragglade därifrån för Långpelle intag.


jag halakde runt igen som bambi på hal is men kunde hålla mig relativt upprätt i fyllan och villan. krogen va stängd så vi begav oss iväg för fyllekäk :D

sen självdog vi


klockren fredag

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0