jakten på fotoskrivaren

under några veckor har jag tänkt att jag måste införskaffa en fotoskrivare så att jag kan printa ut mina konstverk och hänga upp på väggen, jag bestämde mig att under mellandagsrean skulle jag ut och införskaffa mig en. Väl vald dag eftersom jag och sebbe vart ute kvällen innan, vi vandrade ut på stan, vi va inte ensamma hela stockholm va ute och mellandags shoppade,

först in på elgiganten där va det proppat med folk, försökte hitta nån som kunde hjälpa mig att bestämma vad jag skulle köpa men alla va såklart upptagna, Inne på SIBA va det galet mycket folk och vi insåg snabbt att det va lika bra att införskaffa en fotoskrivare en annan dag.


jag vandrade hem, det va sjukt vackert ljus över stan så jag tog några fina kort :) Väl hemma så kollade jag runt på nätet efter vettiga skrivare, på blocket hittade jag en kalasskrivare med spännande tillbehör för inga pengar alls. ringe upp tjejen som hade den, vi bestämde oss för att träffas idag vid halv 10 så att jag kunde få köpa den, kom jag upp? NEJ jag sov som ett litet barn i mitt nya duntäcke! dubbelsuck!


men det löser sig ska försöka träffa henne ikväll. äntligen kan jag börja printa ut min konst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0