Jasså selma lagerlöf va lesbisk?

Satt igår och kollade på SVT i avsakanad av fungerande digitalbox så har man inte så mycket val än att kolla på 1an, 2an, 4an samt finsk TV. Brukar iof va rätt okej program ibland men men...

Det gick nån serie eller film om Selma Lagerlöf ja ni vet hon som pryder våra 20 lappar. Samtidigt som jag kollade på tv,n så redigerade jag bilder till förbannelse.

Jag tittade upp lite då och då till min förvåning fick jag se fröken Selma som lesbisk. detta förvånade mig. vet inte varför men jag har alltid trott att denan kvinna vart hetrosexuell. nåväl jag fick lära mig nått nytt igår oxå.

förövrigt tycke rja att Helena Bergström är en sjukt bra skådespelerska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0