klassikst

Hej och hallå!

idag har jag vart på "guidad" tur genom Sundsvall. har tagit en del riktigt bra bilder. brukar sällan bli nöjd med mina utomhus bilder men 4-5 av dagens bilder vart snuskigt bra!

idag har jag annars fikat med Tess mor och bror, klappat och myst med ormar, ätit pizza med tess och hennes far, samt bror plus annat folk

har även "lekt" med tessans tusenfoting :D skit söt

har även vart inne i en av Eruopas finaste universitet mycket fint!

nu inväntar jag kaffe och sen ska vi kolla på film :D

Kommentarer
Postat av: Mor

kul att du har det bra. Varför kommer inte bilderna upp som du tar. Fotografandre har inte några bilder!

Det är ju inte så bra, eller hur?

Kramis från Friherinnan Kicki Hermelin - Din Mor

2008-12-13 @ 21:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0