kommande plåtningar

Här sitter jag och smuttar på en kopp java! sjukt gott. Hade en rätt spännande natt. jag gick och la mig 23.40. sista nyhetssändninen jag hörde va kl 03.30 det är så spännande när man kan somna snabbt.


Maria ringde och väckte mig kvart över 9 imorse efter en beställning av mig. Jag måste upp "tidigt" för att tvätta och fixa och trixa. Ringt runt till olika pantbanker för att få ett bra pris på min Nikon D70. Ja det va ju inga direkta höjdarpriser men jag är i desperat behov av pengar och varje krona är värdefull.

Kommande plåtningar då

Becca 11/12 på morgonen

Robban 11/12 på kvällen

Angelica & Frederik Den 21a

Moa & Nettan ospikat med nån gång efter jul'


Får hoppas att Moa vräker in modeller åt mig så jag kan hålla mig sysselsatt

Ska bli riktigt spännande faktiskt!

Sugen på att bli plåtad? tveka inte att höra av dig


Vi ses på andra sidan linsen mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0