kyl

När jag åkte till jobbet så va det en strålande vinterdag i stockholm, med strålande vinterdag i stockholm menas med barbacke samt 2 minusgrader och solsken. *suck* men det va fint endå, sthlm visade sig från en av sina bättre sidor,

väl inne på kontoret möts jag av kyla, det är kalas kallt här! det drar som fan från fönstren, elementen är på fullt fräs men det verkar som att kylan vinner,

eller så är det våra små spöken som börjar röra på sig igen, har vart ganska lungt här ett bra tag, så det borde nog va dax för dom små liven att komma fram..

Jag ringde till Tess för 20 min sen, underbart att få höra hennes röst :) vart lite varmare :) tänk om ca 3 dagar är jag däruppe :D ska bli underbart!

okej jag har fått planera om den oplanerade planen till en annan oplanerad plan, Skulle va hemma hos MAria på Nyår men nu verkar det inte bli nått, så nu vete fan vad jag ska göra,

kanske nån av mina kära bloggläsare kan bjuda med lilla mig på nått skoj? hör av er :D

Ne nu ska jag fakturera klart här på jobbet sen ska jag och 2 kollegor ner och ta några öl :)

Vi ses i dimman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0