LIVE DIREKT FRÅN SÄNGEN

ja här sitter jag och ugglar i sängen inlindad i mit nya duntäckte. tittar omkring i rummet, jag vill göra om men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. vill ha massa nya spännande saker, ny säng vore trevligt, en soffa en ny bokhylla ja lite av varje faktiskt :)

för någon timma sen bestämde jag och tess att jag ska komma upp redan den 1a januari :D jag slipper alltså vänta en hel dag till :D det ska bli så underbart, jag e lika glad som ett barn på julafton :D

3 hela mysiga långa dagar med Tess det kan inte bli så mycket bättre :) hoppas oxå att Sundsvll visar sig från sin bästa sida igen när jag är där, det va ju så fantastiskt vackert !

jo det där med Sundsvall, sen jag kom ner därifrån har det inte gått en enda dag då jag inte sett eller hört nått om sundsval, tv, tidningar, radio ja you name it, rätt sjukt. jag letar ju inte ens. sundsvall kanske ropar på mig.

dagen då... Jag sov som ett barn inatt i mitt nya duntäckte samt dunkuddar helt underbart! sov så bra att jag försov mig till inköpet av fotoskrivaren, men det ordna sig... gjorde mig iordning och åkte iväg till jobbet. första jag gjorde när ja kom in på kontoret va att hälsa på Selecta maskinen, den pep till av glädje när den såg mig och serverade genast en kopp selecta kaffe, eller som vi säger fonden kaffe. det är nått speciellt med det där kaffet.

dagen fortlöpte, när jag skulle bomma igen kontoret vid 6 så kom Hanna helt plötsligt förbi, har inte sett henne på jätte länge känndes rätt skumt hehe.

åkte iväg och träffade tjejen med fotoskrivaren, en riktig dunderklump till skrivare:D

väl hemma så började jag såklart pilla och trixa med den. jag fick tok ryck då den absolut inte ville som jag ville, efter mycket om och men hittade jag USB kontakten på skrivaren, detta hade då tagit ca 90 min :P

när allt va klart började jag skriva ut lite test bilder på vanligt papper, sinnesjukt bra kvalitet så det kommer bli en riktigt snygg fotovägg här :D

nån frågade mig varför jag köpt en sån dunderklump till skrivare mitt svar blev

" Män med små penisar köper stora lyxiga vrålåk jag köper fotoskrivare"

ne nu ska jag titta på en film så jag blir trött så jag kan somna och komma upp i nån vettig tid och fixa biljetter till tess samt städa upp lite här hemma!

Väl mött på andra sidan linsen mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0