LIVE FRÅN BUSSEN I SKOGEN!

Hej alla läsae! Det är André,s röv som gästspelar i bloggen. André tog en liten paus och vilade sig mot fönstret. Ja jag skulle tydligen blogga om min och André,s resa till Eslöv förra året. Eller som André väljer att kalal det för Aidslöv. En tripp som varade i 11 timmar! Vi va bakfulla det va dan efter midsommar. André mådde sisådär. Eftersom att det va jag som fck stå ut med att sitta nästan hela resan så tycker jag själv att jag ska ha beröm!


Det va en fantastisk lång resa. men vi fick se vackra Sverige. Det klagade vi inte över. Hände inte så mycket spännande på nervägen. vi stannade 7 gånger tror jag. och jag hade väldigt ont!

oj nu vakade visst André till liv. Hej André hur mår du?


Ja jo jag mår bra. för ca 20 min sen fick vi kaffe på bussen av värden liljan. 15 kr för lite blask men men det behövdes. hur mår du själv? njaaa det e lite trist att baa sitta ner och uggla gör lite ont.


André här. det är sinnesjukt vackert när sverige swischar förbi! snön ligger så vacket på träden! tyvärr får jag inga bra bilder genom bussfönstret. Jahapp vi har ca 3 timmar resa kvar om allt går som planerat.


jag ser verkligen fram emot att få komma upp till sundsvall och bara njuta av livet! det är otroligt lungt på den här bussen. gubben med KOL verkar ha somnat därframme han har iaf slutat hosta. brevid mig sitter en tjej och snarkar rätt sött hahah.


jag fick låna lite el av datanörden sjukt bra :D

det börjar bli en smula mörkt utanför fönstret nu. man kanske skulle passa på att läsa lite då man inom 30 min inte kommer se ett skit!

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej på're, bussdarling! Nog har vi mycket snö här, det har snöat varje dag sedan slutet på oktober ;) hoppas resan går bra. jag ska plocka undan nu och försöka komma på vad du är hungrig på för middag när du kommer fram.. :P

2008-12-12 @ 15:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0