LIVE FRÅN MIN HJÄRNA

Hjärnaktiviteten är väl inte på den högsta nivån just nu kan jag säga. men jag mår relativt bra har dock jävligt ont i ryggen. skulle sitta skönt med ett varmt bad och en masage, nån som e masagevillig?:D

skulle ha haft möte nu idag men hon som jag skulle prata med är tydligen sjuk så det blir inte så mycket av det. iof gör det inte så mycket jag ser ut som nått katten släpat in haha!

som jag skrev tidigare så raggade jag fotouppdrag inatt... fick tag i ett par band som va sugna på att bli plåtade samt några andra vettiga och stiliga människor.

Har några andra plåtningar på G oxå. ska bara orka börja planera dom hehe.


Vi ses mina vänner

Kommentarer
Postat av: Tess

I know massage, lite i alla fall ^^

2008-12-16 @ 16:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0