LIVE FRÅN SKOGEN!

hjulen på bussen snurrar runt runt runt runt runt runt hjulen på bussen snurrar runt runr runt runt runt runt geeeenom hela sverige André på bussen sägermoj oj oj oj oj oj ojojoj genom hela sverige!


vi stannade nyss vid en bensinmack någonstans vete fan för förarbyte. jag trotsade förbudet och rökte inom bensinmackens område mhahahahahahahahahahaha


jag har inte långt kvar! om 35 min så e jag framme :D huuuuurraaaaaaa för lilla mig!

Får se vad miss T har för planer för kvällen. jag e rätt sugen på en lång pelle :P

Nu e 08an på farlig mark!


vi ses förhoppningsvis igen mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Tess, för miljonte gången

Hah! Vad jag har för planer för dig? Vi är välkomna på en minimal fest i alla fall, det blir mysigt. Sen är det BK med Lång Pelle, och Irish pub som gäller.. välkommen till norrland ;)

2008-12-12 @ 17:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0