live från Tess kök

Då va man framme! jag är instalerad och klar  och har fått KAFFE!!!!! :D

jag har vart kaffesugen jätte länge!

Det är sjuuuuukt mkt snö här helt galet! det bara vräker ner! underbart! en smula skillnad mot stockholm ! Rätt mysig liten studentlägenhet hon bor i :) här har vi oxå Adolf Hitler & Action man samt tusenfotingen Niggah skit söt! ska lägga upp lite bilder på djuren :D vi har även en liten hamstern fimpen honom har jag dock inte sett än.

planen för kvällen är iväg på nån liten hemmafest med lite sköna Norrläningar, sen iväg till BK för intag av Long Pelle. Sen vete fan vad som händer :D

nu ska vi äta wook :D

Kommentarer
Postat av: Mor

hej min son. hoppas att du hade det trevligt i går kväll! Var rädd om dig.

Love you.

Mor

2008-12-13 @ 11:33:43
Postat av: Mor

Läste om nobelfesten, du tänker inte på att mamsen tillhör adeln. I jul ska du få sitta och äta julmiddag med adeln, ska väl bli kul? Då får ju du också äta menar jag.

Adliga pussar från Mor

Kicki Hermelin

Friherrlig värdighet nr 272 år 1776 på Stocholms slott av konung Adolf Fredrik.

2008-12-13 @ 11:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0