LIVEBLOGG DEL 2

tILL TESS:) Jo jag menar KOL mitt tangentbord lyder inte sin mästere :)

Jag fortsätter min resa. vi lämnade nyss uppsala. här är det snöblandat regn , blåst samt 1 plus grad, jätte spännande! strax efter att vi lämnat stockholm upptäckte jag att det nästan är tropisk värme på bussen. Jag svettas nästan sönder, sen kom jag ju på att det finns fläkt i taket. Det springer runt en värdinna här på busen nu som säljer kaffe. jag e sjukt kaffesugen. Hon ter tydligen liljan och chaffinsen heter Bengt!

det kunde jag nästan tippa på!

Nu får vi info om hur toan funkar haha spännande!!!


Hum dåligt med batterier på datan har man oxå! det finns ett utagag på hela bussen! ochd et utaget har ju såklart en glasögonprydd datanörd lagt beslag på! trött jag blir. jag ska fråga honom om jag får sno lite el!

oj strx utanför uppsala fanns det snö! Enligt direkt raporter från Sundsvall ska det tydligen va väldigt mycket snö!

Lampan i taket blinkar som fan tror att jag kommer få nått slags EP anfall snart!



i nästa blogg gästbloggar min egna röv om hur resan mot eslöv va!

Missa inte det!

mina inköpta skor :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0