LIVEBLOGG DIREKT FRÅN BUSSEN

Live blogg

Jag vaknade upp i en total baksmälla kl halv 8. rätt spännande. Beklagade mig en stund för morsan tog ca 40 min sen va ag återställd. kl halv tio upptäckte jag att dom stängt av vattnet. fick en mula panik men det kom på en kvart senare. Sen mitt i allt kommer jag på att jag saknar vinterskor. ska man va uppe i sundsvall bland snö och minusgrader så måste man ju ocå ha några sköna vinterskor. köpte ett par ganska snygga tycker iaf jag.


Jaha då sitter man på bussen då. den brummar lite lätt. ganska lite folk. en gubbe berättade nyss för mig att han har kool. spännande. sen e det väl ett par gamla kärringar och några tjeje men inget mer. dött. vi border nog lämna stockhoilm snart.


Nuuuu rullar vi :D hurraaaaaaaaa! Sundsvall here i come!

trevlig busschaffis e det oxå. tydligen ska vi förbi uppsala först och hämta upp mer folk plus en bussvärd som ska ge oss kaffe :D:D


följ med mig på resan nu :) foton kommer självklart upp

BILDUPPLADDNINGEN VERKAR INTE FUNKA MEN JAG ÅTERKOMMER!


Kommentarer
Postat av: Tess

Aww.. hade gubben "kool"? Inte KOL då darling? sjuksköterske-Tess snackar ;)

Jag ska in till stan och handla mig lite ölisch. Har sååå lite pengar bara så helgen kommer kännas en aning fattig :P Syns om några timmar!

2008-12-12 @ 12:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0