LIVEBLOGG FRÅN HUDIKSVALL

Jag va nyss säker på att jag skulle dö! gick och pissade på busstoan. fan det e en konst att slå en drill inne på sånna toaletter. Jag stog där och kämpade med balansen när chaffisen plötsligt tvärnitar jag och flyger åt alla håll och kanter. va övertygad om att min död va kommer. ganska tragiskt att dö på muggen på Ybuss mit i ingenstans.


Ja vi är mitt i ingenstans. bussen är helt kolsvart den blinkande ep lampan är släckt. det är kolsvart ute oxå ser inte ett skvatt! lite hus härr m och var inget mer. för 40 min sen va vi i söderhamn eller nått liknande. snabb rökpaus. jag e sjukt kaffesugen just nu skulle kunna döda för en kopp!


jag har ca 1 timma kvar och lite till på min resa nu. ska bli skönt att få komma av den här bussen hehe.

inga roliga typer att snacka med heller. jag har smsat och ringt dom flesta människor som jag kan komma på. Robban och Maria ringer med jämna mellanrum och tjeckar läget. ja hur bra kan läget egentligen va på en buss mitt ute i ingenstans? jag har ganska tråkigt om jag sk va ärlig haha.


hum jag ser ljus! undrar vart vi är? en rondell, en bensin mack. Enligt chaffisen e vi u huddik :D här uppe bor det söta flickor!


snabb stopp bara hann inte röka! e röksugen! oj det e vackert här små röda hus med vita knutar och massa snö på taken


jag vill av denna buss nu!


Tessan jag vill ha huuum ehm ÖVERASKA MIG :D du vet vad jag gillar starkt och gott :D

återkommer om 40 min :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ ! titta gärna på min blogg,

www.maxinee.blogg.se

2008-12-12 @ 16:14:21
URL: http://maxinee.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha jag har faktiskt börjat tina kyckling nu, får ta vad jag har hemma ;D Vet du vad, vi gör kaffe när vi kommer hem till mig. Känner att jag behöver en kopp innan kvällen :P

Vinka till Njurunda från mig när du far förbi, typ 15min innan Sundsvall ^^ du kommer ha en ICA affär på höger sida och en bilaffär på vänster sida strax innan du far över en kort bro. efter bron kommer ett berg på vänster sida.. då är du i Njurunda centrum! The best centrum i världen. syns snart!

2008-12-12 @ 16:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0