livebloggar

Mina vänner! Biljetterna är fixade och klara! imorgon sticker 08an iväg uppåt i landet mot Sundsvall :D

Då enligt den trevliga unga söta flickan i kundtjänst skulle finnas internet på bussen så ska jag live blogga direkt från min resa genom sverige. Så imorgon kl 12.00 rullar min buss från stockholm!

första bloggen borde ligga uppe 12.10 om det nu verkligen finns internet på bussen.

förste gästbloggare kommer va min egna röv som kommer att berätta om sina traumatiska minnen från resan till eslöv. en resa som varade i 11 timmar.

andre gästbloggare kommer vara min egen kamera som berättar om hur det är att vara en kamera i Andrés liv.

nå mina vänner ni följer väl med på min resa imorgon?

Kommentarer
Postat av: Märi

Klart vi är med!!!!! Ska läsa allt direkt när jag jag kommer hem! och innan jag kommer hem väntar jag mig X antal mess....

2008-12-11 @ 20:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0