märkliga ting

oj ja gårdagen va en riktigt trevlig tillställning bortsett från att fyllan va på stadie 5. jag vart alldeles för full men jag hade trevlig sålänge det varade. ska berätta mer sen och slänga upp lite bilder är det tänkt

Idag träffade jag Mitt ex Angelicas och hennes kille, rätt märklig sits om man tänker efter själv, vi vandrade runt på stan på jakt efter tänkbara kläder för deras plåtning. hittade inget spännande och dessutom va det galet mkt folk ute!

kommande plåtningar

Söndagen den 21a dec
Angellica & Fredrik

Måndagen den 22a dec
Madde och Becca

Fredagen den 26e
Nettan ( psykomodels)

ja man har väl en del att göra!

nu ska jag hem till Robban vi ska försöka rädda min externa hårddisk med alla mina bilder på. lyckas vi inte kommer jag vara en mycket mycket lessen liten pojke.

ses på andra sidan linsen mina vänner


Kommentarer
Postat av: babbsen/sabina

Jag ska sno alla dina bilder mohahaha^^

2008-12-28 @ 15:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0