MSN

Jag och sebbe kan ha dom sjukaste msn diskutionerna. Nu fick jag reda på lite vad jag gjorde under natten i Alby

Seb says:

en shoot i köket i alby skulle vara en klassiker

André- ALL MAKT ÅT MIG! says:

fan va länge sen det va vi va ute o dryga oss

Seb says:

kommer du ihåg det

André- ALL MAKT ÅT MIG! says:

shotade vi i köket+P

Seb says:

du kommer in som en jävla himul med en tom whicky flaska, sätter dig på golvet och drar min öl

André- ALL MAKT ÅT MIG! says:

jag har ett minne av annas köksgolv låg jag där?

André- ALL MAKT ÅT MIG! says:

hahahahahaha

Seb says:

hahahaha

André- ALL MAKT ÅT MIG! says:

det här måste jag lägga upp på bloggen

Seb says:

och en klassisk bakfylla

André- ALL MAKT ÅT MIG! says:

deckade jag i köket?

Seb says:

med katt och barn och sura brudar

Seb says:

nja, du satt och lutade dig mot kylskåoet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0