Nobellmiddag VS knäckebröd

Nobellmiddag VS knäckebröd . Nobellmiddag VS Knäckebröd 0-1. Nobellmiddag i stadshuset VS knäckebröd i vardagsrummet 0-1. Förstår ni vart jag vill komma?

Varför ska vanliga hederliga Svenssons som mig behöva se adeln vräka i sig 8 rättersmiddagar i direktsänd TV? spännande? NEJ!


ska vi medelklasssvenssons bli avis då vi får se adeln sitta där och mysa? nej fyfan stelt och jävligtt! Hade jag vart där hade jag ställt till med en direktsänd scen där jag hånglar upp Madde och drar ner byxorna på kungen.

ne fyfan hellre knäckebröd i mitt vardagsrum än 8 rätters middag i Stadshuset


föresten jag tror våran Stadsminister är full i direktsänd tv! han försöker dölja sluddret! han får hålla i sig i bordet och raggla nyss till! detta är svensk direktsänd tv när det är som bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0