NYTTIGHETEN SJÄLV

Ja här sitter jag med ett glas nyttig appelsin jouce och mår som en kung. Har befunnit mig i ett vaken tillstånd i ca 10 timmar. vart rätt sent inatt. satt och fixade och trixade med massa grejer. somna väl runt 5 tror jag. vaknade upp strax efter kl 13 i ren panik. va inte mkt tid att göra sig iordning och fixa inför jobbet.

Dagen har flytit på ganska bra faktiskt.

Just nu är min fot hum typ vit. har inte orkat byta ställning på den på bordet så en kritvit fot och en "vanligt" färgad fot. ganska snyggt. synd att kameran inte är i närheten. vore en rätt cool bild.


kameran ja den verkar ha gjort sitt känns det som. den levererar inte den fina bildkvaliten som den en gång gjorde. får spara ihop och köpa en ny. Jag har ju haft min Nikon D70 med kul tillbehör ute för försäljning en bra stund nu. men INGEN vettig människa hör av sig. så jag får väl pantsätta den om jag ska ha råd med mitt liv denna månad. rätt trist. jag älskar förövrigt mina räkningshögar.


ne nu ska jag röka styra upp lite bilder och annat spännande. sen ska jag sova. Måste tvätta imorgon och hinna till pantbanken *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0