PLÅTNINGSTIME

I torsdags så bar det av mot Millan och compani för fotografering av Mr Jonathan samt Steffie. Jag hade bytt pass på jobbet från kvällstid till morgonpass.

Vaknade upp halv 7 på morgonen och min kropp undrade vafan jag höll på med. " sov sov sov din idiot " skrek hjärnan och kroppen jag förhandlade till mig 5 min extra sömn med mig själv sen gick jag upp.


Som vanligt när jag byter pass s går jag omkring som en zoombie och muttrar. Dagn flöt på och vrt upphämtad av Angie och Millan vid 15.30. Vi åkte till för mig okända kvarter ute i Huddinge. Jag va långt hemifrån och hade tagit med mig passet av säkerhetsskäl.


Väl framme så smugglades jag in i garaget i största hemlighetsmakeri i stil med nån millitär opration.

Riggade upp min utrustning sen käkade vi och tjejerna fixade och trixade med smink och kläder.

Sen började plåtningen. i ca en kvart lydde min utrustning mig. Sen levde den sitt eget liv trots mina inställningar. frustrationen va enorm och jag ville helst slänga kameran i väggen. kände att bilderna inte blev som jag ville, kameran skrattade åt mig. Höll god min och plåtade vidare, resultatet vart för mig iaf helt okej bilder tillslut. huvudsaken va att tjejerna va nöjda.

Här kommer några utvalda bilder från plåtningen. några redigerade andra inte.

   

  

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fina bilder! Hur kan man själv vara med och fotas?

2009-03-18 @ 19:57:35
URL: http://zeelloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0