riddare, hundbajs och fifaförluster

Efter dagens plåtning åkte jag hem till Robban för att lira årets sista Fifa matcher. Har inte vart nått bra fifa år för mig då jag torskat mer än vanligt. rätt galet tror robban sitter och smyglirar hemma för sig själv det lilla aset :P

Nåväl efter en svidande j här och häpna 0-8 förlust för mig ( min första match någonsin utan att näta) så vart vi väldigt pizza sugna. jag va en smula bitter över min tunga förlust när vi gled ut från Robbans port,  jag känner att jag satte ena skon i nånting sonm kändes mjukt, jag stannade upp, jag visste vad jag hade klivit i, jag svor 3 långa rammsor för mig själv innan jag vände mig om och fick se en gigantisk hundskithög som jag nyss klivit rakt in i.

frustrationen va maxad. jag gned skorna mot gräset samtidigt som jag letade efter den misstänkta hunden samt ägaren. det endå jag såg va en dubbelvikt Robban om vek sig av skratt.

Men mitt goda humör återfann sig väldigt snabbt då Tess skickade väldigt väldigt gulliga sms som gjorde mig alldeles varm innombords :)

Tänk snart får jag åka upp till henne igen :D det är faktiskt inte så många dagar kvar. jag längtar ihjäl mig ska ni veta! när jag kliver av bussen i sundsvall ska jag ge henne en sån där tvättäkta jättelång film kram, ska bli mysigt och få krama henne igen :)

Jag är en stilig riddare med skinade blank utrustning på den vita springaren :D

ne nu ska jag slänga mig i sängen

ses på andra sidan linsen mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0