Sl & kedjesms

Som tur va fick jag reda på strax innan jag gick hemifrån att det minsan va strul med tuben. Tydligen brann en kabel vid Mariatorget med kraftig rökutveckling till följd. Nått rykte om att gröna linjen oxå gick hackigt pga detta. Bestämde mig för att ta snigel bussen. 2an går precis ifrån mig så den brukar jag oftast ta. jag kliver på några stationer innan odenplan som tur är. För vid odenplan KRYLLAR det av människor, massa fjortisar, gamla tanter och barnvagnsmammor. ( alla dessa tre är mina hatobjekt i SL trafiken)


'Vi rullar mer och mer folk kommer på det är nu upplagt för tråkigheter som arga gubbar och suckande människor Mycket riktigt så skriker en gubbe längst fram i bussen att vi ska klämma oss längre bak. flyttar jag längre bak kommer nästan ha sex med kvinnan framför. taskigt läge. folk tränger sig på bussen vid nästa stopp, en ilsken barnvagnsmamma skriker, Gubben skriker ännu mer och fjortisarna bara garvar. kaoset är totalt och jag får i tysthet flippa.


Nått annat irriterande är alla dessa kedjesms som trillar in hela tiden. nån mening med dom?`" skicka detta till 300 av dina vänner annars kommer din mamma brinna i helvetet " skicka detta till dina närmaste vänner annrs får du evig olycka" "jag vill bara medela att du betyder mycket skicka detta till 18 av dina närmsta vänner!" men suck! fan säg det rakt ut!


jag hatar kedjesms ,kedjebrev allt som har med kedjegrejer att göra.

vore ju kul om man fick ett samtal lite då och då där sin vän beskriver sin kärlek eller nått annat kul! kedjesms är fan det mest opersonliga man kan skicka.


svar ja jag är upprörd idag med!


Kommentarer
Postat av: Millan <3

Hej hej =)

Jag tar åt mig av det du skriver om kedje sms, så jag får be om ursäkt för det... Får sätta mig nån dag och dikta ihop ett fint sms till dig helt själv istället ;-)

Massa kramar Millan

2008-12-10 @ 20:08:12
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0