sova?

Sova?

kl är halv 4 på natten och är sitter jag och ugglar. Det är totalt galet! jag är trött men går jag och lägger mig vet jag att jag knappast kommer att kunna somna utan skulle ligga och vrida och vända på mig i 3 år.

Jag har massa i huvudet som jag vill skriva om men jag vete fan hur jag ska formulera mig rätt. massa tankar och funderar och kännslor. känner att huvudvärken håller på att smyga sig på oxå.

nej ingen idée att blogga när man inte kan tänka

Men frukta icke mina vänner. bilder från fotograferingen med psykomodels e på redigeringsstadiet och borde ligga uppe snart.

Nästa plåtning har jag nu på Onsdag med linslusen Becca

ses

over and out

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0