tankar & funderingar jag blir galen

Ibland önskar jag att man kunde plocka ur en tanke ur huvudet lägga den lite åt sidan så att man slipper tänka den tanken.


"skruvar upp en lucka i huvudet plockar ut tanken lägger den på bordet i en liten låda och klappar lite försiktigt på tanken och säger Såja sov gott en stund nu "


Det vore bra om man kunde göra så.


Det är dom senaste dagarna som tankarna tagit fart från att cirkla runt där inne först ganska lugnt och försiktigt för att sen gå upp i nån slags jätte fart.


Nu när jag väl har fått fart på dom här tankarna kan jag inte släppa det. Nästan så att man blir lite smågalen.

Du har börjat trippa runt i min hjärna med små lätta kliv, tipptapp tipptapp.

Går inte att släppa det bara snurrar. Massa funderingar tankar ja allt. Ja det finns ju bara ett sätt att få slut på det.

Det här påminner om när jag och Maria va ute på landet och hon hade jätte tanke ångest, hon vrålade ut allt, jag känner likadant nu jag måste vråla ut.


Vrååååååååååååååååååååål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0