taxar

Dessa små lurva små korvar på 4 ben kan vara rätt söta. Men efter att jag blivit atackerad av en liten korv i unga år så har jag en viss fobi för taxar.

Jag va nyss uppe och inhandlade lite choklad på konsum här i gamla stan, jag möter påvägen en dam med 3 taxar, jag hajjade nog till omedvetet, taxarna uppfattade nog min halvrädsla och skällde.

det är just taxar jag har fobi för inga andra hundar det är rätt skumt tycker jag.

det här med fobier är rätt kul tycker jag. jag har nog inga större fobier, men många andra har ju riktiga konstiga fobier. har du nån sån där fobi för nått?


jag må ligga som ett fyllo i gräset men där va jag spik nykter


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den bilden tog jag! :D det minns jag!

2008-12-18 @ 01:16:19
URL: http://myzansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0