underbara dag!

Jag och tess vaknar upp i en lite halvdan seg bakfylla,jag vaknar dessutom upp med en spännande förkylning Tess är lite småförvirrad då hon först får för sig att hon har minnesluckor från gårdagen men efter några sekunders tänkande bekräftar vi att det minsan inte är så :)


Jag knallar ut för morgonciggen. tar några kliv åt sidan och blir stum. framför mig står ett sinnesjukt vackert berg täckt av snö. sjukt vackert. jag känner mig en smula energifylld!


Vi knallar senare iväg för att köpa mjök på macken. Sundsvall visar sig från sin bästa sida i det helt fantastiska vädret. Strålande solsken och vacker snö överallt! Den inbitna stockholmaren blir helt faschinerad av allt vackert :)

När vi kommer hem igen får jag mysa lite med Niggah :D wohoo! va rätt mysigt när han kuta omkring där på handen :)


Senare på dagen beger vi oss iväg för att träffa tess mor ,bror mfl samt hennes ormar :) Efter lite fika och ormmys beger vi oss iväg med hennes far och bror för att inta föda i form av pizza. inne på pizzerian spelar dom till allas förbannelse pipig flöjtmusik påtv,n nästan så att man kan bli lite galen


Vi åker hem med bussen igen, jag får en liten rundvandring vid henens skola. satans snygg! sen vart det film mys :)

helt underbar dag IGEN! nästan lite svår att beskriva.


När jag kom upp kände jag mig en smula trött på det mesta men nu va jag helt återställd igen jag kännde energi i kroppen för första gången på väldigt länge!


Som jag skrev förut så va det här faktiskt en av mina bästa helger på hur länge som helst.

Sundsvall helt underbart! så vackert med all snö

Tess är helt fantastisk underbar tjej

folket ja klockrena

summan av kardemumman sinnesjukt jävla jätte underbart!

  

  

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Det var verkligen en trevlig helg, hoppas vi kan göra om den snart! :)

2008-12-15 @ 09:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0