utgång

Jag kom hem den 26e rätt mör efter helgens äventyr. Jag och Sebbe bestämde oss att vi skulle ut och dricka lite öl och ha allmänt kul. Vi tog en öl hemma hos mig innan vi begav oss iväg, vi mellanlandade på pulp fiction haket Flamenco. Va nån från en tidning som hade beskrivit haket som ett sånt, ägaren är konstant full och det hänger massa sköna tavlor lite överallt, vi kom in det va bara vi samt två andra männskor där. en tjej och en kille som såg ut att va hämtad direkt från en serietidning, Vi beställde in en shotsplanka samt några öl, till min glädje fanns semans shot på menyn :D drog några shot jäger och började må dåligt sjukt nog.


vi vandrade vidare mot gamla stan, vi siktade in oss på whiströms, vi kom dit första gången jag va där en as mysig liten pub, vi knallade ner i "källaren" där livebandet va i full gång med att lira massa bra låtar, vi klappade takten och hällde i oss öl efter öl, rätt mysig stämmning med rätt blandade människor, dom stängde rätt tidigt så vi begav oss iväg till After för vidare ölhävning, jag och sebbe hittade ett litet skönt gäng som vi joinade, hittade även min vän hanna med vänner :) natten löpte på ,ölen och whiskyn flödade, folket vi hade slagits ner oss med va nyfiken på min kamera så det vart en hel del fotosnack.


Sebbe försvann vid halv 3 tiden vilket va lite halvtur eftersom ena grabben va rätt upprörd i tron om att sebbe hade flirtat med hans tjej, typiskt sebbe :P tydligen va det så att dom va lite halvupprörda på mig oxå då ena killens tjej vart lite halvsugen på att bli plåtad. men det redde vi ut rätt snabbt så va allt frid och fröjd eller?


kl 3 bestämde jag mig för att fly upp på kontoret, va lika bra då stämning hade blivit en smula hotfull, jag är inte den som bråkar så jag tog mitt pick och pack och gick iväg. full som en kastrull kom jag sen hem tryggt och säkert och dog i min säng.

vaknade upp i en total baksmälla i stil med första gången jag träffade Maria eller förra nyårsafton. halv 8 slog jag upp ögonen och mådde som en överkörd grävling,

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0