vart går gränsen?

Jag vaknade upp första gången inatt runt 5 tiden funderade en stund på vart jag befann mig. jag vaknade med ansiktet mot väggen, Jag kännde inte igen väggen i mitt yrvakna tillstånd, vred på huvudet för att lokalisera mig. tog ca 10 sekunder sen fattade jag att jag befann mig söder om stan. närmare bestämt ute i Huddinge/ stuvsta området hos Millan.

Vi hade kollat på film kvällen innan vilket va väldigt trevligt.Jag somnade om och vaknade upp då Millan skakade liv i mig. en kopp java och en cigg sen bar det av mot bussen.


Istället för att åka raka vägen hem så mellanlandade jag på kontoret runt kvart i 10 mina förvånade kollegor hälsade mig varmt välkomen. Jag och min nyfunna vän Kvackis tog oss en kopp java & en cigg sen åkte vi hem där jag satt och fiffinurlade några timmar innan det va dax att åka mot jobbet igen.


Sätter mig på bussen intar handikappplatsen med motiveringen att jag e handikappad i hjärnan. Efter några hållplatser kommer ett gammalt par på.sätter sig rakframför mig. Både är tydligen rätt så förkylda. Gumman tar upp sin näsduk och snyter sig för fulla muggar,
 
personligen så hatar jag snytljud och skulle säkert om jag va snorbakis oxå spy av ljudet. Gumman vännder sig om mot gubben och tittar på honom. och säger " Men peter du ser ju jätte äcklig ut med allt snor i näsan ta och snyt dig nu" Gubben stånkar till lite lätt och börjar leta efter näsdukar,

Då han tydligen inte är snabb nog enligt frugan så skakar hon fram samma näsduk som hon nyss snytit sig med och som av vad jag förstog oxå va väldigt välanvänd. "här peter du kan ta min näsduck den är väldigt snorig men du kan använda den endå"


Jag känner mig en smula äcklad, men eftersom jag e inklämd mellan en handlingsförlamad gammal dam och ett fönster kan jag inte ta till flykten.

Gubben tillar på sin gumma och sen ner på näsduken och utbrister efter några sekunders betänketid " nemen fyfan va du är äcklig!" två sekunder senare hittar han sin näsduk och skrattar till. I mitt huvud så började jag fundera på vart går egentligen gränsen till vad man kan "låna" av sin käraste jag skulle då aldrig kunna snyta mig samma näsduk som nån annan inte ens min egen fru.

.

Nu e jag iof frulös men endå! vet inte vad mina 4 bloggläsare tycker.

EN LITEN KOMENTAR TILL DETTA TACK!


Kommentarer
Postat av: Millan <3

Näää, fy faaaan....

Skulle aldrig snyta mig i NÅGONS näsduk... Kan bara snyta mig själv EN gång i mina egna lixom....

2008-12-01 @ 20:56:54
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Märi

Fyfaan va skabbigt!

Jag skulle heller aldrig kunna låna nån använd näsduk av någon!

2008-12-01 @ 21:04:23
Postat av: Märi

Fyfaan va skabbigt!

Jag skulle heller aldrig kunna låna nån använd näsduk av någon!

2008-12-01 @ 21:05:07
Postat av: Angie

Nej fy för fan, så gör man inte! Aldrig!! Usch!

Man snyter sig EN gång, sen slänger man pappret!! Utan diskussion!

2008-12-01 @ 21:49:40
URL: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0