ÄNTLIGEN MÅNDAG!

Ja det är äntligen Måndag!  vaknade upp och kolalde ut genom fösntret. Jag såg INGENTING! det va total vitt ute. Trodde jag ahde dött sen insåg jag att allt det där vita faktiskt va jätte mycket snö!

Pratade med min kära mor i telefon som tyckte att jag minsan kunde komma ner till Nyköping  och fotografer allt det vita( dom bor mitt ute i skogen) Vore så jävla kul att dra ner till familjen :) Nån som är sugen på att haka på?

Jag lagade lite lunchlåda till jobbet och sen begav jag mig iväg. otroligt men sant så rullade bussarna enligt tidtabell woho!

På gården på jobbet va det tjockt med snö helt underbart !

hä kommer en liten bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0