foto hit & foto dit

foto foto foto foto klick klick klick klick bilderna susar förbi i mitt huvud i en rasande fart. Jag funderar på vad ska jag göra med alla mina bilder? ska jag göra ett gigantiskt kolage?

ska jag göra en snygg kallender med dom 12 bästa bilderna jag tagit? ska jag förstora mina bilder och ställa ut nånstans? ska jag tapetsera mina väggar med mina kort?


Vafan ska jag göra? några förslag gott folk?


Vet inte riktigt hur många som läser min blogg? skriv en rad eller två till mig


Jag sitter här på kontoret omringad av pärmar, datorer, halvfulla kaffemuggar och bananskal. sitter här och är allmänt jätte uttråkad! Just nu är jag sjukt fotosugen vill bara hem och rigga upp allt och massplåta

jag har en hel hög med roliga idéer och tankar jag vill testa. fotokåta lilla jag!


Annars då? jaaa jag har träningsverk i låren från gårdagen! Det va verkligen en kalasrolig dag!


Här kommer en bildserie från fotosession
 med min vän Erika. först och främst kontorsserien
 
     


Kommentarer
Postat av: Millan <3

Du ska få fota mig nån dag, och kanske lyckas du fånga ledsamheten i mitt hjärta, det vore lite collt iaf =)

Träningsvärk är vi minst 3 som har iaf ;-) Jonathan har inte sagt nått iaf, så vi hoppas att han inte har det =)Ska bli skoj när du kommer hit och tar med dig allt ;-) Kan nog få ihop GRYMMA bilder =) Jag tycker faktiskt att det vore coolt om du tapetserade ditt rum med massa coola/snygga bilder =)



Puss puss Millan

2008-11-21 @ 18:44:58
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Dennis

Att göra en kalender skulle kunna vara roligt och sen ge bort till nära och kära, skulle de nog gilla!:)

Annars skulle du kunna ta din bästa bild (om du kan välja vill säga) och trycka upp på en stor canvas!

Det är först då man ser hur bra bilderna är!





//Dennis

2008-11-22 @ 10:19:01
URL: http://dennisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0