FOTODAG!

Då tar vi oskulden på denna fotoblogg, Min nyfunna vän Millan står för designen :)

Välkomna hit då mina vänner samt ovänner ni är alla välkomna till min fantastiska fotoblogg. Här får ni följa mitt liv genom linsen.


Ni får följa med på mina fantastiska äventyr. alltifrån mina galna whiskydränkta kvällar till mina fantastiska porträtt plåtningar.

ja ni får helt enkelt föla med på en helt fantastisk resa.


jag ska inte babbla sönder er så jag går väl direkt på dagens övningar.

Jag mötte upp min nyfunna vän Millan och hennes syster Angie samt Angeis son Jonathan, Vi skulle iväg till Vasaparken och leka samt fotografera.


Mötte upp allihopa runt halv 12.jag fick två pressenter en badanka hahahah (internt) samt en choklad :) så sött

Vi började traska mot Vasaparken. En park där jag som liten pojkspoling växte upp. Väl där efter en halvlång promenad så kom vi äntligen fram.


Men det va inte samma park som jag växte upp i. Den va helt förändrad!! Vart en smula upprörd men det va väl bara att inse fakta att tiderna förändras. Jonathan sprang runt och lekte som en galning, gungade, cyklade, åkte ruschkana, körde lastbil och hoppade studsmatta.

ja ni som känner mig vet att jag inte kan låta bli att iaf leka lite så jag hoppade lite och åkte ruechkana :D

men jag bodde mest bakom kameran och massfotograferade i vanlig ordning.


Kameran gick varm men levde tyvärr sitt egna lilla liv ( som för övrigt alla mina tekniska prylar gör)

Efter massa lekande och fotande påbörjade vi den långa vandringen hem. Mr J vart trött så han fick bosätta sig på mina axlar :)


Väl hemma så fick han lite mat och vi "vuxna" drack kaffe och snacka skit. Mr J roade sig med att titta på nedladdade avsnitt med kalle anka :D

sen vart det fotografering med lillkillen. Trodde det skulle va jobbigt att plåta en 3.5 åring men NEJ! han skötte sig galant och va värsta modellkillen!


Det har vart en helt underbar dag solen har visat sig från sin vackraste sida, det har vart kalas väder,

träffat 3 super sköna människor och fotograferat som en tok. det har helt enkelt vart en galet kul dag.


Vi ses på andra sidan linsen mina vänner :)

här kommer lite bilder från dagens övningar, vissa redigerade andra inte. '




















Kommentarer
Postat av: Maja

Jättefina bilder! :] Min favorit e nog där Jonathan håller i gitarren. :) Han ser så självständig ut! Bra jobbat! :)



//Maja

2008-11-21 @ 09:11:19
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag diggar badankan haha! fina bilder i övrigt =) /Camilla

2008-11-22 @ 15:42:32
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0