den obekväma sanningen

Jag inledde min tisdagsmorgon med 2 koppar java och en fundering över varför jag inte kunde somna inatt. Jag gick och la mig strax efter kl 00 men somna nog inte förrän kl 3. rätt sjukt! jag låg och vred och vände på mig som en hund som inte hittar sin plats i korgen.

när jag kom in till jobbet började jag känna mig sådär extra seg, jag satte mig i stolen men hittade inte samma bekväma ställning som jag brukar, jag har insett att jag är på g att bli förkyld! så jävla tradigt!

jag vill inte bli förkyld! inte nu det passar inte! nej fy fan!

igår kväll påminde min gode vän Maria att det va dax för fyulleborg snart ( valborg) fan va tiden springer iväg just nu rätt galet, Det känns inte alls som att det va 10 år sen man låg och rullade runt på gräset vid fornudden full som en kastrull i skenet av brasan.

Iår blir det troligtvis så att ligan samlas hemma hos Maria för en rätt städad kväll :D kanske gör man som alla barnfamiljer gör, går ner och kikar på brasan en stund och sen vandrar hem för allmänt mys!

Jag har föresten gjort en liten notis om att Blondinbella har en fruktanssvärt dålig hållning. jag har glott igenom lite bilder på henne och kommit fram till att hon lutar alltid lite åt höger. kan det va en menad pose eller har hon dålig hållning? inte för att jag har stans bästa hållning men endå :P

jag återkommer med mer skriverier under dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0