Du är en sån där mediahora va?

Jag sitter här på kontoret och filosoferar, snurrar på kontorsstolen, dricker kaffe och tuggar på en penna, tidsfördriv svar ja? Jag har ingen energi alls idag känns det som, jag har sovit rätt kasst och lite senaste veckan, Har vart en hel del festande och sena hemgångar, MEN det har det vart värt!

Jag, Martin, Olof och MAx va nere på tempel en snabbis och drog en öl, en lätt överförfriskad tjej började prata med oss om allt och inget, vi skrattade gott,

vi kom in på ärlighet och hon tyckte att jag såg ärlig ut. här följer diskutionen

Sofie " du ser ärlig ut"
Olof " är det för skägget han ser äldre ut och ser ärlig ut ?"
André " ja varför ser jag ärlig ut?"
Sofie " det är ögonen "
André " det låter bra"
Sofie " ja dina ögon säger " jag har tagit allt knark i världen" och det är bra!"

3 sekunders tystnad följt av apgarv!

Solen har just nu stockholm i ett järngrepp! ur sina hålor kryper nu alla snyggingar som gått i ide under vintern eller som har gömt sig under stora vinterjackor! helt underbart!

Men det är inte bara ûber snygga damer som är ute på byn och springer, nu har allt annat löst konstigt folk letat sig ut från sunkiga lägenheter ute i förorten, nu hittar man alla sorters människor som stockholm har att erbjuda,

Säkra vårtecken just nu

fiskmåsarna låter
alkisarna har intagit parkbänkarna
tjejerna går i korta kjolar
det går åt ofantligt med cigg
After work människorna svämmar över på stans alla uteserveringar

Om ca 90 minuter slutar jag förhoppningsvis! då ska jag hem och massredigera bilder! jag hoppas iaf att jag får sluta kl 15.00 oroväckande nog så va min kollega ute och snurrade inatt och hon är enligt direktrapporter fortfarande kalas bakis, men jag vägrar jobba dubbelpass!

kvällens plan då?

Nattis är sugen på en favorit i repris från förra fredagen då jag dog i trappan och inne på After, det innebär att jag nu måste stuka andra foten och skrapa upp andra benet. VÄRT?

Alexandra vill ha med mig till VIPER!!! André på viper? Viper är inte direkt mitt favorithak!

Amanda tycker jag ska ner till Tempelbar och hinka öl med henne,

Hur det än blir ikväll så VET jag att jag till 99% kommer att sluta aprak på After kl sent inatt....

alla vägar bär till After!

all heder och beröm till min vän Luma och den duktiga fotografen Luma som jag lånat dessa bilder ifrån

http://www.grovebranch.se/
http://cyniker.wordpress.com/


Kommentarer
Postat av: Amanda

Precis, alla vägar bär till After så då är det bra att vara på Tempel så har du nära iaf ;P

2009-04-03 @ 16:29:16
Postat av: Anonym

"Samtliga bilder i min blogg är skyddade enligt lagen om upphovsrätt. Inga bilder från min blogg får användas utan mitt tillstånd."



Så vitt jag vet är alla dom där bilderna från inlägget "Du är en sån där mediahora va?" mina? o.0



/Luma

2009-04-09 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0