mopedlukt, ghostbusters samt ???

Igår kväll när jag va på g hem efter att ha suttit på Tempelbar i 5 timmar och kollat på fotboll så åkte det förbi en trimmad hederlig gammal moppe. Det dröjde inte många sekunder innan lukten av moped spred sig på gatan, Jag inandades ångorna och kände mig ovanligt lugn, Jag tror att mopedlukten fick mig att åka tillbaka iaf minst tio år i tiden då man flög runt på moppar och gjorde 8or på grusplanen vid fornudden.

jag vet inte riktigt vilka åldersgrupper som läser min blogg ( ni kanske kan lämna en komentar med kön och ålder ???)  jag som go och glad 83a ( 25 år ) men jag kände mig iaf jävligt ung när jag stog där och åkte tillbaka i tiden. Fan kära vänner mins ni hur bra vi hade det när vi va 15 bast?

Sen har vi det här med det glada 80 talet. jag har blivit lite halvtrött på att media framställer oss 80talister så lata att vi knappt orkar torka röven själva, vad är det för jävla skitnsack? jag återkommer till det i kommande blogg

i tisdags tror jag att det va så va jag återigen på tempelbar  ( ja jag bor där ) vi hamnde brevid två lite halvnördiga killar som satt och pimplade öl. öl blir man kissnödig av, en av killarna försvann in på muggen, jag gled in 20 sekunder senare, tyvärr så har tempel världens minsta pissränna.

Här följer ett urdrag ur pissränne prat

Killen " oj jag kanske tar upp för mycket plats"
Jag " alltså det är lungt den här toan är den minsta på hela jorden"
killen " alltså det är precis som ghostbusters korsar man inte strålarna så är allt lungt"
Jag " tystnad"

att killen sen börjar gapskratta gör mig en smula nervös!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha!! xD Bästa toa-samtalet ever :P



15 va typ den mest najsa tiden hittills

2009-04-27 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0