Sex är galenskap!

vi gick och la oss igår kväll och kollade på film och snackade, hon låg där och såg söt ut, hon la armarna om mig och kysste mig, detta va början på nått riktigt underbart! självklart så vaknade jag ur denna helt fantastiska dröm ca kl 6 imorse, satte mig på sängkanten drog en djup suck och la kudden över ansiktet och somnade om!

FAN VA JAG HATAR SEXDRÖMMAR SOM ÄR SINNESJUKT VERKLIGA!

Jag har städat in mig själv på kontoret! jag fick nog av all skit som låg och drällde i hörnen så jag tog tag i dammsugaren och gick en runda i en faslig fart! fram med skurhink och golvmopp! nu jävlar är det rent! men jag kommer varken ut eller in, jag får sitta här en stund och uggla



Kommentarer
Postat av: Millan <3

samtidigt som sexdrömmar e för jävliga, så är dom ju oxå helt underbara ;-) Men man blir ju inte så glad när man vaknar ENSAM.....

2009-04-22 @ 16:05:34
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0