sjukt mysig helg!

jag har haft en av mina skönaste helger på väldigt väldigt längre :D så jag summerar min helg som jätte lyckad!

I Fredags efter avslutat dubbelpass på kontoret åkte jag och Maria ut till Ida i Hägerstensåsen för att ha en mysfilmkväll :)  vi köpte massa massa godis och hyrde ( ja ni läste rätt hyrde :P )Patrick 1,5 sinnesjukt bra film! vi låg och svulla chips och godis o soffan i flera timmar. vi glodde lite på Nile city oxå :D sköna härliga 90 tal!

efter massa skitsnack, filmtittande och galet mycket godis så rullade jag och Maria hem, Då jag skulle upp tidigt som fean dan efter så ville jag va fräsch :) men jag kom inte längre än till TC då Sandra smsade mig och tyckte jag skulle göra henne och hennes vänner sällskap på tempelbar,

hon mutade mig med en öl så att jag skulle få träffa hennes kusin och hennes tjejkompis som tydligen va på besök i stan. långväga besök va ca 39 mil från stockholm nämligen Sundsvall. det kunde jag ge mig fan på! ja ja Norrläningar är duktiga på att supa så jag tog tillfället i akt och begav mig tillbaka till gamla stan.

stackarna satt och va fulla som kastruller, jag intog min öl och språkade emd folket sen åkte jag hem.

I Lördags vakna jag upp vid 10 tiden taggad till max! idag skulle jag träffa lejla och plåta henne i Hagaparken, jag tittade ut genom fönstret och fann att vädret va allt annat än bra! vi funderade starkt på att avbryta plåtningen, nån timma senare började det fjoll snöa!!!! inte mkt men det va typ som att grannen hälde kokain från fönstret,

vi beslutade oss för att genomföra planen endå :D vilket va rysligt lyckat!  jag fixade en stor termos med kaffe och sen begav vi oss iväg. det vart en riktigt härlig tre timmars promenad , mycket snack och fotograferande :D bilderna finns i inlägget innan detta : )

senare på kvällen va det fest :D gänget samlades på KK ( kajkanten) i gamla stan, det blåste satan och va kallt men vi va tappra och höll ut! riktigt galen och kul kväll! mycket folk, mycket dricka och allmänt mys :D

Fredde klämde ur sig komentaren " aja nu vet vi iaf hur dom på titanic kände" ja jävlar! i slutet satt jag och skakade tänder men det va det fan värt!

  
  
  
  
  


fler bilder på http://bengan83.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0