Tristessen är

ENORM! Jag sitter just nu på kontoret och ugglar och väntar på att mina provjobbare ska glida in så att jag kan köra igång min utbildning. kommer bli en intressant kväll, Ska till Karlsson & Co och vimmelfotografera, nån form av nypremiär eller liknande hehe. kommer bli kalas :D

Imorse funderade jag lite på vad i helvete jag skulle ha på mig idag, jag stirrade på mina ljusa jeans som hängde på stolen, kom på att dom är trasiga, gylfen är paj! kan ju inte ha Lill AB hängandes utanför och dingla hehe.

Funderade vidare, kom på att jag har ett par vita linnebyxor. det fick bli dom, jag gick en runda med strykjärnet och satte på mig dom, gick in i köket för att diska, det tog två sekunder sen va det en kaffefläck på byxorna,
ställde mig och skrek en stund

jag tog mina vita jeans dom funkar faktiskt, gylfen ser iaf stängd ut när man står upp hehe, men för säkerhetsskull så har jag slängt i dom vita linnebyxorna i tvätten här på jobbet. va lika bra!

jag är trött! vill sova mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0